O FUNDACJI
Badania nad edukacją w biznesie i technologii.
O FUNDACJI
The Eastern Institute of Business Education Foundation jest pionierską organizacją z siedzibą w Warszawie, w Polsce, poświęconą rozwojowi edukacji biznesowej i integracji nowych technologii ze światem biznesu. Założona jako fundacja typu spin-off, składa się z wysoko wykwalifikowanego zespołu badaczy, w tym wielu posiadaczy tytułu doktora, którzy koncentrują się na zasypywaniu przepaści między środowiskiem akademickim a przemysłem. Zakres prac fundacji obejmuje popularyzację wiedzy w zakresie edukacji biznesowej, wspieranie współpracy między ekspertami, naukowcami i praktykami oraz kształtowanie przyszłości edukacji biznesowej poprzez innowacje technologiczne. Organizacja działa z silnym naciskiem na badania i rozwój, w szczególności w obszarach EdTech, Fintech i innowacyjnych zastosowań technologii w edukacji. Chociaż fundacja nie podaje konkretnych liczb dotyczących płatnego lub niepłatnego personelu, ściśle współpracuje z centrami innowacji i utrzymuje sieć ekspertów i akademików, aby realizować swoją misję. |
Celami Fundacji są:
|
Zarząd Fundacji
Wojciech Duranowski, Prezes Zarządu, doktor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, autor ponad 30 publikacji naukowych z zakresu przedsiębiorczości społecznej, biznesu społecznego i zastosowań ICT w edukacji. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w nauczaniu na różnych uniwersytetach, w tym University of Limerick Kemmy Business School oraz na wydziałach ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Opolskiego i Politechniki Warszawskiej. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami pozarządowymi, jego zainteresowania obejmują EdTech, Fintech i innowacyjne zastosowania technologii w edukacji. Był również profesorem wizytującym na Uniwersytecie KIMEP w Ałma Atach (Kazachstan) oraz ekspertem ds. innowacji i przedsiębiorczości w ponad 50 projektach UE. Niedawno opublikował książkę zatytułowaną „The Trailblazers of Educational Change: An Introductory Analysis of the EdTech Market in Software Programming Education” (Uniwersytet Opolski, 2021).