O FUNDACJI

Badania nad edukacją w biznesie i technologii.

O FUNDACJI

The Eastern Institute of Business Education Foundation jest pionierską organizacją z siedzibą w Warszawie, w Polsce, poświęconą rozwojowi edukacji biznesowej i integracji nowych technologii ze światem biznesu. Założona jako fundacja typu spin-off, składa się z wysoko wykwalifikowanego zespołu badaczy, w tym wielu posiadaczy tytułu doktora, którzy koncentrują się na zasypywaniu przepaści między środowiskiem akademickim a przemysłem. Zakres prac fundacji obejmuje popularyzację wiedzy w zakresie edukacji biznesowej, wspieranie współpracy między ekspertami, naukowcami i praktykami oraz kształtowanie przyszłości edukacji biznesowej poprzez innowacje technologiczne. Organizacja działa z silnym naciskiem na badania i rozwój, w szczególności w obszarach EdTech, Fintech i innowacyjnych zastosowań technologii w edukacji. Chociaż fundacja nie podaje konkretnych liczb dotyczących płatnego lub niepłatnego personelu, ściśle współpracuje z centrami innowacji i utrzymuje sieć ekspertów i akademików, aby realizować swoją misję.

Celami Fundacji są:

  1. Rozwijanie i integrowanie najnowocześniejszych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona i uczenie maszynowe, w ramach europejskiego procesu edukacyjnego w celu ulepszenia doświadczeń i wyników uczenia się.
  2. Ułatwianie współpracy między badaczami akademickimi a profesjonalistami z branży w celu zapewnienia, że ​​najnowsze badania i innowacje technologiczne są skutecznie stosowane w edukacji biznesowej.
  3. Udostępnianie najnowszych spostrzeżeń, wyników badań i innowacji w edukacji biznesowej szerokiemu gronu odbiorców, w tym edukatorom, studentom i profesjonalistom z branży.
  4. Wzmacnianie innowacyjności i konkurencyjności sektora edukacyjnego w Polsce poprzez współpracę z wiodącymi ośrodkami innowacji i integrowanie nowych technologii z programami nauczania i metodami nauczania.
  5. Budowanie i utrzymywanie partnerstw z instytucjami międzynarodowymi, ośrodkami innowacji i uniwersytetami w celu wspierania globalnej wymiany wiedzy, pomysłów i najlepszych praktyk w edukacji biznesowej i integracji technologii.
  6. Zachęcajmy i wspieramy inicjatywy badawcze skupione na technologiach edukacyjnych (EdTech) w celu opracowania nowych narzędzi, platform i metod, które udoskonalą naukę w edukacji biznesowej.
  7. Rozwijamy solidną sieć ekspertów, naukowców i praktyków w celu dzielenia się wiedzą, współpracy nad projektami i napędzania nowatorskich inicjatyw w edukacji biznesowej.
  8. Zachęcanie do uczenia się przez całe życie i ciągłego rozwoju zawodowego wśród nauczycieli, studentów i profesjonalistów, zapewniając dostęp do innowacyjnych zasobów i programów szkoleniowych.
  9. Angażujemy się w rozwój polityki i orędownictwo, aby wpływać na politykę i praktyki edukacyjne, zapewniając, że są one zgodne z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i potrzebami edukacyjnymi.
  10. Promujemy przedsiębiorczość społeczną i innowacje w sektorze edukacji, zachęcając do projektów i inicjatyw, które mają pozytywny wpływ społeczny i przyczyniają się do rozwoju społeczności.

Zarząd Fundacji

Wojciech Duranowski, Prezes Zarządu, doktor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, autor ponad 30 publikacji naukowych z zakresu przedsiębiorczości społecznej, biznesu społecznego i zastosowań ICT w edukacji. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w nauczaniu na różnych uniwersytetach, w tym University of Limerick Kemmy Business School oraz na wydziałach ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Opolskiego i Politechniki Warszawskiej. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami pozarządowymi, jego zainteresowania obejmują EdTech, Fintech i innowacyjne zastosowania technologii w edukacji. Był również profesorem wizytującym na Uniwersytecie KIMEP w Ałma Atach (Kazachstan) oraz ekspertem ds. innowacji i przedsiębiorczości w ponad 50 projektach UE. Niedawno opublikował książkę zatytułowaną „The Trailblazers of Educational Change: An Introductory Analysis of the EdTech Market in Software Programming Education” (Uniwersytet Opolski, 2021).